torsdag 15. juni 2017

Lysfat ikea

Se julegavetipsene våre for store og små. Her finner du en oversikt over alle tilbudene våre. Book en interiørdesigner. Få hjelp av en interiørdesigner på nett eller varehus.


Husk å aldri gå fra levende lys og plasser aldri lyset i nærheten av lettantennelig materiale.

Så koselige lysfat du har. Her byttes ting også ofte ut. Har et par (tre fire) kasser stående med interiør, og så bytter jeg litt frem og tilbake. Lenge siden sist nå, så gleder meg til å finne frem alt når vi har flyttet. Hos oss finner du et stort utvalg av vaser og fat.


Vi har vaser i forskjellig mønstre og farger, finn de perfekte vasene for blomstene dine og skap et koselig hjem. Stort utvalg av interiør som blomsterpotter, maleri, bilder, speil og lysestaker i ulike farger og materialer. Innred hjemmet ditt med vakre gjenstander og skap ditt.

Det skal så lite til å gi hjemmet et lite løft - tenn et lys, en ny pute i sofaen eller noe morsom kunst på veggene er sikre tips! Velkommen til din nærmeste. Selskapsshop tilbyr bordpynt og tilbehør til bryllup, dåp, konfirmasjon, bursdag og fest. Duftlys er noe annet jeg elsker. Hver gang Ikea besøkes tar jeg altid med meg Vanilje duften der ifra.


Har også hatt Durancelys fått i gave, men prisen er noe annen til at jeg kan kjøpe det til meg selv som hverdagslys hele tiden. JYSK har alltid gode priser til deg på alt til boligen – gå på oppdagelse i sortimentet vårt, og se alle de gode kjøpene i dag. Hos Kid finner du lykter og telysholdere som lyser opp hjemmet med stil.


Velg mellom ulike design og størrelser. Se hele utvalget og kjøp på Kid. Vi har god kvalitet og et stort utvalg på oppbevaring hos Europris. Du har alt fra esker, til plastkasser i alle størrelser, samt litt finere bokser som ser bra ut.


En lysestake er i seg selv et flott interiørelement, men er også med å heve resten av interiøret i et hjem. Lysfat fra ikea selges samlet for 10kr. Lysestaken kan stå alene i vinduskarmen eller på bordet, men er også veldig dekorativ og flott på et lysfat – gjerne i kombinasjon med andre lysestaker i ulike størrelser og utførelser.


Ikke minst sier lysestaken noe om.

Hvordan ser ditt lysfat ut? Og den hiver jeg meg med på. På stuebordet mitt nå står et sølvfat med lysestaker fra TineK og Ikea sammen med en plante. Innimellom har jeg strødd dekorative kongler.


Bildene under er hentet fra tidligere innlegg på bloggen. En enkel adventsstake og et julepyntet lysfat. Nettbutikken med alt du trenger av interiør. Kun 2- dagers levering, alltid fri retur i butikk og du kan betale med Vipps eller Klarna.


Kombiner tekstil, puter. Vi ønsker at du skal ha en hyggelig handleopplevelse, og at du skal være.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg