torsdag 12. november 2015

Akvarell på lerret

Kjøp online hos CC Hobby. Få mer informasjon hos CC Hobby. Finn alt du leter etter. Klikk her for å vise relevante resultater. Jeg tror ikke du kan male på vanlig canvas med akvarellmaling.


Akvarell på lerret

Vanlige lerret har en overfalte som ikke er mottakelig for den våte akvarell , men du kan male med akvarell på en spesiell type canvas som er laget til nettopp dette. Flere typer og størrelser. Her er det mange penger å spare for deg som lager dine egne lerret.


Sjekk ut våre hobbyartikler og finn bl. Akvarell og vannfarge. Dette krever teknikker for å bruke akvarell lerret som en erstatning for akvarellpapir. Inspirasjon har jeg fått fra mine store verkende hofter, Matisse og under mange male studier både i Provance og Italia. Jeg prøver og å ta vare på fine stunder livet gir, at vi kvinner må godta oss slik vi er skapt, glede oss over livet og respektere oss alle som vi er.


Bruk ulike størrelser på svampene for ekstra effekter. Bruk også svampen en ekstra gang over noen av blomsterhodene med litt av de andre fargene. Varier også hvor markerte blomsterknoppene blir ved å legge ulikt trykk på svampen. De små prikkene rundt blomsterhodene påføres direkte fra spruteflasken i fargen Amber. Malemedier og akvarellmaling fra kunstnerutstyr.


Norges laveste priser på en rekke produkter – Kunstnermateriell direkte fra produsent og importør i vår. For enhver kunstner Våre verdier er: God Service, Rask Levering, Kvalitetsprodukter og Kunden i fokus Vi leverer kunst og hobbyutstyr i god. Torso Kunstartikler har et av landets største utvalg innen kunstutstyr. Vi er Norges ledende sammenslutning av butikker som selger materiell og utstyr til alle som.


Masser av spennende hobbyartikler. Lag et bildelerret som gleder. Inkluderer gratis oppheng. Med dine egne bilder, skarp bildekvalitet, 1 fornøyd-garanti.


Stort utvalg av lerret hos Kontorkatten. Alltid lave priser, kjøp uten konto! Alt innen kontor, kontormateriell, forbruksmateriell, skolemateriell og rengjøring. Mulighetenes marked Varslinger Ny annonse Meldinger Logg inn.


Akvarell på lerret

Og da tenkte jeg å male på lerret ( er ganske lei av rammer). Jeg har bare malt akvarell , så da har jeg aldri malt på lerret før. Det jeg lurer på er hva som egner seg best av olje og akryl? Jeg tenkte å male i helt nøytrale farger (noen gode tips?), og så lage avtrykk av lillegutts hender og føtter i litt sterkere farger. Varenr II akryl på lerret x 150cm.


Jeg heter Jannicke Thomsen, og bor i Bergen. Jeg benytter forskjellige teknikker og materialer. Akryl, olje og mixed media på lerret og akvarell , akryl og stift på tykt papir.


Akvarell på lerret

Maleriene varierer i stil og farge, men som regel er motivet abstrakt. Kilerammer og lerret. Et oppspendt lerret på ramme er et godt grunnlag for å skape et maleri. De holder en høy kvalitet, er gode å male på og har en hyggelig pris – passer alle.


Skal du male på lerret eller plater som ikke er grunnet eller preparert på noe vis, trenges et sjikt for å beskytte malingen fra eventuelle stoffer å reagere med i maleunderlaget. Har du et bilde du gjerne skulle hatt mer glede av? Bestill det på fotolerret og heng opp på veggen din.


Vi garanterer høy kvalitet og flott resultat! Vis frem dine beste bilder på et fotolerret - det vil garantert stå frem på veggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.

Populære innlegg